Producenci

Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
MASTERLIGHT - Dział Reklamacji
90-349 Łódź
ul. Tymienieckiego 19A

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, poinformuj nas o tym: telefonicznie, mailowo oraz wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

MASTERLIGHT - Zwroty
90-349 Łódź
ul. Tymienieckiego 19A

Paczka z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami musi zwierać:

1. Oryginalne opakowanie wraz z oryginalnymi banderolami / zabezpieczeniami.

2. Wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

3. Paragon lub fakturę

Odesłany towar nie może być uszkodzony, użytkowany, nie może nosić jakichkolwiek śladów jego użytkowania. 

 

W przypadku gdy odesłany towar, akcesoria lub opakowanie będzie nosiło ślady jego użytkowania lub będzie niekompletny Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia towaru lub pomniejszenia wartości zwrotu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl